نتظار
.
----------
درباره ما
-------
آخرین مطالب
--------------
دیگر موارد
آمار وب سایت

نتظار

-------------
مهدى اى آبی ‏ترین احساس‌ها!

 اى معطر از شمیم یاس‌ها!

 اى تو خورشید شبِ یلداى من!

 اى همه انگیزه فرداى من!

 اى نشانى از خدا، خال لبت!

 عاشقم، عاشق بسوزد در تَبَت‏

 اى که دستت روى دوشِ آفتاب!

 چشم من با یاد تو رفته به خواب‏

 اى که جارى از کلام تو غزل!

 صاحب دنیا تو بودى از اَزَل‏

 ترجمان لحن خیس اشکها!

 رازدار گفتگوهاى خدا!

 اى که با دریا تکلّم می ‏کنى

برکه‌ها را پرتلاطم می‌کنی‏

 اى قرار ما همه آدینه‏ ها

 درمیان سبزى سبزینه‏ ها

 مهدى! اى از نسل گلهاى سپید

 اى شِفابخش دل مجروح بید

 غیبت تو فصل زرد بی ‏کسى است‏

 انتظارم، رویش دلواپسى است‏

 یاد تو تا در دلم آمد فرود

 شعر من بی ‏اختیار از تو سرود

 بعد از این من باغبانى می ‏شوم‏

 باغبان بى‏نشانى می ‏شوم‏

 تا بِکارم بذر ناب انتظار

 در دل ابرىّ خود، فصل بهار

---------------------

ملیحه سادات قادری

--------------------

http://313yaar.persianblog.ir/post/162

-----------------





:: موضوعات مرتبط: اشعار مهدوی و مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 904
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : انتظار ظهور امام مهدی عج
ت :
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
-------
پشتیبانی